Niniejszy dokument zatytułowany „Regulamin Newslettera” (dalej jako: Regulamin) stanowi zbiór zasad, praw oraz obowiązków związanych ze świadczeniem usług dostarczania podmiotom (dalej jako: Użytkownicy) przez Sławomir Komiński, osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Brands & Media Consulting Sławomir Komiński, ul Długa 31, 62-021 Sarbinowo, będący podatnikiem VAT od towarów i usług, który posługuje się numerem NIP 7771603645(dalej jako: Brands & Media Consulting lub Administrator) korespondencji elektronicznej na podany przez użytkownika adres mailowy (dalej jako: Newsletter).
Newsletter jest przygotowywany, tworzony i rozsyłany przez Brands & Media Consulting.
Warunkiem otrzymania Newslettera jest wyrażenie przez Państwa zgody na otrzymanie Newslettera oraz zgody na otrzymanie kontaktu ze strony Administratora.
Newsletter wysyłany będzie przez Brands & Media Consulting na podany przez użytkownika adres skrzynki mailowej. Każdy użytkownik zobowiązany jest do podania prawidłowego adresu e-mail, w stosunku, do którego posiada prawo jego użytkowania.
Newsletter będzie zawierał informacje dotyczące bieżącej działalności Brands & Media Consulting w tym dostarczane będą Państwu takie treści jak:
Informacje o promocjach, zniżkach, kodach rabatowych;
Wydarzeniach związanych bezpośrednio lub pośrednio z działalnością Brands & Media Consulting;
Wiadomości dotyczące zakresu świadczonych przez Brands & Media Consulting usług lub sprzedawanych towarów;
Prośby o ankiety;
Konkursy;
Materiały szkoleniowe lub informacyjne;
Aktualności związane bezpośrednio lub pośrednio z działalnością Brands & Media Consulting.
Newsletter będzie wysyłany do Państwa bezpłatnie.
Umowa na dostarczanie Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony i trwa od momentu złożenia oświadczeń, o których mowa w ust. 3 powyżej oraz podania adresu mail do czasu złożenia przez Państwa oświadczenia o wycofaniu zgody na dostarczanie Newslettera.
W czasie trwania umowy będziemy Państwu dostarczać Newslettery w sposób ciągły, lecz niesystematyczny.
Obowiązki Stron.
Aby móc korzystać z usługi Newslettera muszą Państwo posiadać urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu, przeglądarką internetową oraz aktywnym kontem mailowym.
W przypadku dostarczania przez Administratora materiałów w formacie Portable Document Format (PDF), nieodzownym będzie posiadanie przez Państwa oprogramowania do otwierania i przetwarzania plików o tym formacie.
Wskazując adres mailowy, na który Brands & Media Consulting dostarczać będzie Newsletter oświadczają Państwo, iż posiadają Państwo uprawnienie do korzystania z tejże skrzynki elektronicznej.
W przypadku powzięcia informacji o błędnym adresie mailowym lub fakcie braku podstaw prawnych i faktycznych do użytkowania wskazanego adresu mailowego, Administrator ma prawo do usunięcia adresu mailowego, o czym użytkownik danego konta zostanie poinformowany.
Użytkownik w ramach wykonywania postanowień umowy na Newsletter nie ma prawa dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
Zakończenie świadczenia usług Newslettera.
W każdym momencie mogą Państwo zrezygnować z usługi Newslettera.
Rezygnacja z usługi Newslettera nie wymaga podania przyczyny.
Z Newslettera mogą Państwo zrezygnować za pośrednictwem:
Interaktywnego linku zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej stanowiącej Newsletter;
Poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na następujący adres Administratora: [email protected]
Listownie kierując oświadczenie na adres siedziby Administratora.
W przypadku otrzymania od Państwa oświadczenia o rezygnacji z Newslettera, Administrator bez zbędnej zwłoki, lecz nie późnij niż w ciągu 30 dni zaprzestaje kolportowania Newslettera.
Fakt przyjęcia rezygnacji oraz zaprzestania świadczenia usług potwierdzony zostaje przez Brands & Media Consulting w formie wiadomości elektronicznej lub listownie.
Do Newslettera Użytkownik może zapisać się w każdej chwili, na zasadach wskazanych w Regulaminie.
Reklamacje.
Reklamacje dotyczące świadczenia przez Administratora usług Newslettera mogą Państwo złożyć w formie elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres [email protected] lub listowanie na adres siedziby Administratora.
Aby móc rzetelnie zweryfikować zgłaszane przez Państwo reklamacje, prosimy o rzeczowe przedstawienie stanu faktycznego ze wskazaniem adresu mailowego, którego zgłoszenia dotyczy lub innych danych identyfikacyjnych.
Reklamację Administrator rozpatruje w terminie 14 dni o czym informuje Użytkownika w formie elektronicznej lub listownej.
Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO, informujemy, że:
Administrator Danych Sławomir Komiński, osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Brands & Media Consulting Sławomir Komiński, ul Długa 31, 62-021 Sarbinowo, będący podatnikiem VAT od towarów i usług, który posługuje się numerem NIP 7771603645.
Cel i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celach marketingowych, na podstawie udzielonej zgody - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Okres przechowania danych Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu wycofania zgody. W każdym czasie przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Wycofanie zgody może odbyć się w dowolnej formie, w tym w ramach oświadczenia kierowanego na adres spółki lub widomości elektronicznej na adres [email protected] lub za pośrednictwem interaktywnego linka. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.
Zakres danych Będziemy przetwarzać Twoje następujące dane osobowe: - imię i nazwisko; - adres e-mail;
Odbiorcy danych Twoje dane osobowe mogą zostać ujawnione naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, firmom księgowym, prawniczym, informatycznym, telekomunikacyjnym, uprawnionym organom – w granicach i ustawowych kompetencji, podmiotom świadczącym usługi pocztowe.
Prawa, które Państwu przysługują: - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; - prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; - prawo do przenoszenia danych; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Informacja o dobrowolności podania danych Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości przedstawienia Państwu oferty/treści marketingowych.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji W oparciu o Państwa dane osobowe nie będziemy podejmowali wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Obszar przetwarzania danych osobowych Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Nie będą także powierzane organizacjom międzynarodowym.
Prawo wniesienia skargi W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (uodo.gov.pl).
Postanowienia końcowe.
Aktualna treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej [www].
Administrator uprawniony jest do zmiany postanowień Regulaminu podyktowanych zakresem świadczonych usług w granicach obowiązującego prawa.
W przypadku zmiany postanowień Regulaminu, Użytkownicy zostaną poinformowani o tym fakcie jak i zakresie aktualizacji ze stosowanym wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed ich publikacją.
W przypadku aktualizacji postanowień Regulaminu, każdy Użytkownik bez negatywnych skutków prawnych ma prawo wypowiedzieć umowę, rezygnując z subskrypcji Newslettera na zasadach wskazanych w punkcie III powyżej.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.