
Definicje
a) Organizator – Brands & Media Consulting Sławomir Komiński, ul. Długa 31, 62-021 Sarbinowo, będący podatnikiem VAT od towarów i usług oraz posiada numer NIP 7771603645.
b) Wydarzenie winiarskie – odpłatne wydarzenie organizowane przez Organizatora zgodnie z opisem danego Wydarzenia winiarskiego przedstawionym w zakładkach: „WYDARZENIA” i „ŚWIAT MINEWINE” na stronie internetowej www.minewine.pl oraz przekazywanych do publicznej wiadomości na pomocą innych nośników informacji np. plakat, ulotka itp.
c) Klient – osoba fizyczna lub prawna, która nabywa Wydarzenie winiarskie.
d) Uczestnik – pełnoletnia osoba biorąca udział w Wydarzeniu winiarskim.
e) Witryna – witryna internetowa prowadzony pod adresem www.minewine.pl na podstawie Regulaminu Witryny www.minewine.pl.
f) Sklep - punkty sprzedaży położone w:
1. Salon Win MineWine.pl, ul. Kaspra Drużbickiego 2 lokal 002, 61-632 Poznań
2. Salon Win & Winebar MineWine.pl ul. Wojskowa 1 lok. 3, 60-729 Poznań
3. Salon Win & Winebar MineWine.pl , ul. Planetarna 8/2, 62-020 Zalasewo
4. Salon Win MineWine.pl ul. Poznańska 26, 62-020 Jasin
I Wydarzenie winiarskie
1.1. Informacje o Wydarzeniach winiarskich organizowanych przez Organizatora, opis i program oraz miejsce i termin dostępne są na Witrynie w zakładce „WYDARZENIA” oraz „ŚWIAT MINEWINE”, przekazywanych do publicznej wiadomości na pomocą innych nośników informacji np. plakat, ulotka itp.
1.2. Gwarancją udziału w Wydarzeniu winiarskim jest jego zakup. Ustne lub pisemne wyrażenie chęci udziału nie jest wiążące, stanowi jedynie informację dla Organizatora o zainteresowaniu Wydarzeniem winiarskim.
1.3. Wydarzenie winiarskie można zakupić za pośrednictwem Witryny, zgodnie z Regulaminem Witryny www.minewine.pl. W celu zakupu Wydarzenia winiarskiego Klient musi postępując zgodnie ze wskazówkami zawartymi na Witrynie:
a) wybrać rodzaj Wydarzenia winiarskiego;
b) wybrać odpowiednią do rodzaju datę i miejsce Wydarzenia winiarskiego;
c) w polu „uwagi” wskazać imię i nazwisko Uczestnika Wydarzenia winiarskiego, przy zastrzeżeniu, że Uczestnikiem Wydarzenia winiarskiego może być jedynie osoba pełnoletnia;
d) następnie „dodać do koszyka” Wydarzenie winiarskie oraz wybrać formę zapłaty.
1.4. Po opłaceniu zamówienia obejmującego Wydarzenie winiarskie otrzyma na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu zamówienia pisemne potwierdzenie nabycia Wydarzenia winiarskiego, a wskazany przez niego Uczestnik Wydarzenia winiarskiego zostanie wpisany na listę Uczestników Wydarzenia winiarskiego.
1.5. Wydarzenie winiarskie można również zakupić stacjonarnie w wybranym Sklepie MineWine.pl uiszczając płatność na miejscu.
1.6. Organizator zastrzega sobie prawo do sprawdzenia tożsamości osób zgłaszających się na Wydarzenie winiarskie celem weryfikacji, czy są one osobami wpisanymi na listę Uczestników Wydarzenia winiarskiego. W razie wątpliwości Organizator zastrzega sobie również prawo do poproszenia o okazanie potwierdzenia nabycia Wydarzenia winiarskiego.
1.7. Minimalna liczba Uczestników Wydarzenia winiarskiego to 10 osób. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wydarzenia winiarskiego w przypadku jeżeli liczba zgłoszonych Uczestników Wydarzenia winiarskiego jest mniejsza niż 10 osób. O odwołaniu Wydarzenia winiarskiego Organizator poinformuje Klientów, którzy nabyli Wydarzenie winiarskie, z co najmniej 2-dniowym (48 godzin) wyprzedzeniem na adres e-mail podany przez Klientów przy składaniu zamówienia lub telefonicznie na podane przez Klientów numery telefonów.
1.8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wydarzenia winiarskiego również z innych przyczyn losowych niezależnych od Organizatora. Organizator niezwłocznie poinformuje o odwołaniu Wydarzenia winiarskiego Klientów, którzy nabyli Wydarzenie winiarskie, przy wykorzystaniu adresów e-mail podanych przez Klientów przy składaniu zamówienia, jak też na podane przez Klientów numery telefonów.
1.9. W przypadku odwołania Wydarzenia winiarskiego przez Organizatora, Klient niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, otrzyma zwrot zapłaconej kwoty uiszczonej za Wydarzenie winiarskie, chyba że Klient poinformuje Organizatora, że chciałaby skorzystać z Wydarzenia winiarskiego w innym terminie lub miejscu, wówczas wskazana przez Klienta osoba zostanie wpisana na listę Uczestników wskazanego przez Klienta Wydarzenia winiarskiego (o ile będzie to możliwe z uwagi na dostępną liczbę miejsc na Wydarzenie winiarskie).
1.10. Organizator informuje, że na postawie art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. z dnia 2017.03.30 z późn. zm.) w przypadku zakupu Wydarzenia winiarskiego, Kupującemu nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zakupu Wydarzenia winiarskiego.
1.11. Klient może odstąpić od umowy zakupu Wydarzenia winiarskiego w terminie do 2 dni (48 godzin) przed terminem rozpoczęcia Wydarzenia winiarskiego. W takim wypadku Klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zapłaconej przez Klienta ceny Wydarzenia winiarskiego. Klient może też skorzystać z Wydarzenia winiarskiego w innym terminie lub miejscu, wówczas wskazana przez Klienta osoba zostanie wpisana na listę Uczestników wskazanego przez Klienta Wydarzenia winiarskiego (o ile będzie to możliwe z uwagi na dostępną liczbę miejsc na Wydarzenie winiarskie).
1.12. Z zastrzeżeń postanowień pkt. 1.11 niniejszego Regulaminu, Klient nie może żądać zwrotu zapłaconej kwoty za Wydarzenie winiarskie, jeżeli Klient lub Uczestnik zrezygnuje z udziału w Wydarzeniu winiarskim, nie będzie mógł wziąć w niej udziału lub nie pojawi się na Wydarzeniu winiarskim.
1.13. Klient lub Uczestnik mogą nieodpłatnie zmienić osobę wskazaną jako Uczestnika Wydarzenia winiarskiego, przy czym muszą o tym poinformować Organizatora nie później niż na 1 dzień (24 godziny) przed terminem rozpoczęcia Wydarzenia winiarskiego kontaktując się tel. 570 370 595 lub wysyłając informacje na adres e-mail [email protected].
1.14. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia do udziału w Wydarzeniu winiarskim lub poproszenia o opuszczenie Wydarzenia winiarskiego przed jej zakończeniem, wobec Uczestnika, który jest w stanie nietrzeźwym lub zachowuje się w sposób sprzeczny z powszechnie przyjętymi normami prawnymi lub obyczajowymi lub który swoim zachowaniem zakłóca przebieg Wydarzenia winiarskiego. W przypadku niedopuszczenia Uczestnika do udziału w Wydarzeniu winiarskim lub opuszczenia Wydarzenia winiarskiego przez Uczestnika przed jego zakończeniem, Uczestnikowi ani Klientowi nie przysługuje zwrot zapłaconej ceny Wydarzenia winiarskiego.
1.15. Klient przed zakupem Wydarzenia winiarskiego, a Uczestnik przed wzięciem udziału w Wydarzeniu winiarskim, zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
1.16. Organizator nie jest stroną stosunku prawnego pomiędzy Klientem i Uczestnikiem Wydarzenia winiarskiego.
1.17. Organizator zastrzega, że Wydarzenia winiarskie obejmują degustowanie lub spożywanie napojów alkoholowych.
II Reklamacje
2.1. W przypadku wszelkich pytań oraz innych spraw związanych z Wydarzeniem winiarskim, należy kontaktować się z Organizatorem tel. 570 370 595 lub e-mail: [email protected].
2.2. Reklamacje dotyczące Wydarzenia winiarskiego mogą też być zgłaszane pisemnie na adres Wystawcy: Brands & Media Consulting Sławomir Komiński, ul. Długa 31, 62-020 Sarbinowo z dopiskiem „Wydarzenie winiarskie – reklamacja” lub mailowo na adres: [email protected] z tytułem „Wydarzenie winiarskie – reklamacja”.
2.3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jej dokładny adres oraz numer telefonu kontaktowego, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
2.4. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia doręczenia Organizatorowi. Osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia, listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji lub mailowo na adres e-mail, z którego została przesłana reklamacja.
III Dane osobowe
3.1. Administratorem danych osobowych Klientów i Uczestników jest Brands & Media Consulting Sławomir Komiński.
3.2. Dane osobowe Klientów i Uczestników przetwarzane są przede wszystkim na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Organizatora, w tym m.in. w zakresie okresu oraz podstaw przetwarzania, praw osób, których dane dotyczą, a także możliwych odbiorców danych, zawiera polityka prywatności zamieszczona w Witrynie.
IV Postanowienia końcowe
4.1. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie www.minewine.pl. Niniejszy Regulamin jest również załączany do każdej informacji e-mail w postaci aktywnego linku, w której Organizator przesyła Klientowi potwierdzenie zakupu Wydarzenia winiarskiego.
4.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, w szczególności związanych z korzystaniem z Witryny, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Witryny www.minewine.pl oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
4.3. Organizator zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu, przy czym zmiany te nie mogą naruszać uprawnień wcześniej nabytych przez Klientów lub Użytkowników i dotyczą Wydarzenia winiarskiego nabytych od czasu umieszczenia na stronie www.minewine.pl zmienionego Regulaminu.